FANDOM

FC Centrum Katowice - dziwny twór klubowy powstaly w 2011 roku. Zalozony przez czterech dresow z podworka, którzy wzieli udzial w jakims szkolnym turnieju, w którym cudem zajeli 2 miejsce. Tak powstala historia DDZP (Druzyna Dresów z Podwórka). Na razie nie maja na koncie zadnych porazek (grali az 6 meczy). Jeden z tych dresów walnal focha i nie gral w klubie przez 2 lata. DDZP przez to nie ucierpialo, poniewaz w trakcie pol roku w druzynie bylo 12 graczy. Ale w kryzysie 2013 przyszedlo dwóch dresów i zrobili jebut! zamach stanu i klub rozwalil sié na 2 twory klubo-podobne. Zjednoczyli sie dopiero pod koniec roku. A obok dawne logo:

Kopia bez tytułu

Zawodnicy Edytuj

Bramkarze Edytuj

Bartosz Jurecki- przez dlugi czas byl uwazany za boga dwóch slupków, jednak gdy przyszedl kiedys na 15 wykazal sie wspaniala technika bronienia, a raczej wpuszczania bramek, reakcja jednego z dresów byla taka: "Chu**** z ciebie bramkarz"

Kamil Gredys- wirtuoz, broni i rzuca sie niczym legendarny Iker Casillas. Slynie z tego ze zawsze albo cos mu jest, albo gdzies jedzie albo inne wsio. Zawsze jakies usprawiedliwienie zeby nie pojsc na SP 15.

Oktawiusz Rudek- nie dawno dolaczyl (lub nie) kto go wie? do klubu dresów z 15.

Patryk Dąbrowski- istnieje?

Obroncy Edytuj

Olaf Grabowski- swietny w walce cialem, nawt powiem najlepszy. Niegdys byl oceniany jako bramkarz lecz teraz wiekszosc ludzi daje go na pozycje Srodkowego Obroncy. Jest troche wolny, ale i tak wymiata na salonach swiata.

Piotr Krajewski- legenda glosi ze byl i GRAL na SP 15. W rzeczywistosci kiedys gral (serio?) na pozycji bramkarza, skonczylo sie to tragedia (co najmniej). Barszczu strzelil mu gola z bramki, Kamil Gora, ktory wyjechal w pogoni za slawa za granice również strzelil mu gola

Kamil Góra- stwierdził że marnuje się w Polsce i w pogoni za sławą wyjechał za granicę, tam słuch o nim zaginął.

Mehdi Hornig- znany ze swojego SWAG-u i w ogóle. Tak ogólnie gra spoko, choć czasem potrafi nie trafić na pustą. Nieźle wali barami, ale Olafa i tak nie pokona (co najwyżej się odbije). Jeden z czterech założycielskich dresów. Pewnego czasu manager, ale Barszczu przyszedł z bananem i przejął rzonty

Sławomir Michalski- ogólnie OK. Ale czasem woli pograć na kompie z Mehdim niż przychodzić na 15. Jeden z czterech założycielskich dresów.

Pomocnicy Edytuj

Daniel Błażejowski- szpan na dzielni, słucha jakis jeansów (a może to nie jeansy). Uwielbia, kocha, ubóstwia przeklinanie, za to jak się wkurzy to... ręka, dupa, łeb na ścianie. Najczęstszym obiektem jego wkurzania jest oczywiście Barcos. Ale on święty też nie jest.

Kamil Barczyk- najspokojniejszy i najbardziej opanowany opętany z wszystkich graczy. Lubi i jara się butami. Bije się z Danielosem, a potem cierpi i płacze w kącie. Myśli, że jest Neymarem i wiernie go naśladuje.

Patryk Szymczyk- gra raz na 3 miesiące, jest hardcorem i jeździ i wywala się na swojej motorynce.

Łukasz Jedyński- ciągle się chihra, bóg wie z czego. Ale jego gra to po prostu koszmar, najprawdopodobniej najgorszy zawodnik w teamie...

Kamil Kołbuc- kolejny szpan...

Jarek Bąk- był, nie ma i nie będzie go na 15

Atak Edytuj

Magda Bryłka- coś ma z kostką...

Jarosław Rosiński- emigrował na Ligotę bo na K-owej się nie spełniał. Jeden z dresów, które zrobiły rozłam, przez to była haja... Tak przez cały rok, aż dostał depresji.

Dorian "Dudek" Kwiek- najleprzy miśczu

Filip Klimowicz- nawet dobry i co tu jeszcze... zapomniałem.

Stadion Edytuj

Oficjalnym stadionem tworu FC Centrum jest "SP 15 Centrum Area" Tam rozgrali 5 na 6 meczy w historii. Historia Stadionu jest taka: wybudowano go w 1999 (zgaduję).

Rozłam Edytuj

Dwóch dresów przyszło i zrobiło rozłam, stworzyli klub BTH Katowice, FC Centrum raz z nim wygrało, a raz zremisowało.

Sztab Edytuj

Było dużo zmian w sztabie. Głównie na stopniu managera. Najpierw Mehdi, potem Barczyk, potem Jarek i Barczyk, a teraz wszyscy mamy to w dupie. Barszczu jest organizatorem ONE-TO-ONE'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki